28. april 2012

Hverdagsliv på Namlat



I går var vi en tur på Central. Etter at vi hadde fortært en bedre lunsj, gikk vi en tur og sjekket div butikker. Dette tok 40 min. I den tiden hadde det kommet en heftig storm, det hadde bøtter ned med regn. Så fort skjer det. Namlad's gartner demonstrerte for oss når vi kom heim. Veivet med armene i alle rettninger. Forsto at det kom vind fra alle kanter, og flyttet på alt som var løst. I går kveld så det ut som om vi skulle få en heftigere reprise. Det begynte med lyn og torden i det fjerne ved 17:00 tiden. Rullet rundt helt til kl var 21:00, litt regn. Heldig vis, ikke de store smellene. I dag er det lettskyet og temperaturen bare stiger og stiger.



Kyllingene er blitt stor siden vi var her sist.
Men de er veldig sjenerteog klumper seg sammen

Her er vaktene til kyllingene. Jeg måtte passe på leggene mine,
de synes jeg var for nære med fotoapperatet

Nydelige vannliljer i fiskedammen

Nydelig teppe,ikke sant?
Gin Tonic? limen henger på trærne her.

1 kommentar:

  1. Skiftende vær, må eg si! Ja, det er sikkert godt med en regnskyll innimellom i den varmen (sjøl om storm og lyn ikke hørtes så innbydende ut!). Jeg våkna i gry-otten idag- på fridagen! Her regner det, lite som innbyr til ute-aktiviteter, men her er mer enn nok å ta seg til innendørs! Ser forressten at Bjørn har kommet som følger på bloggen min, koselig det! :-) Klem til dere!

    SvarSlett